Pasul 1. Completeaza formularul de retur
Dacă sunt câmpuri unde nu ai informația la îndemână, poți completa cu valoarea 0. Important este să completezi corect datele tale (Numele pe care a fost plasată comanda, adresa de email, numărul de telefon, contul bancare pentru returnarea contravalorii produselor și indicativul produsului pe care vrei să îl returnezi).
Pasul 2. Pregateste coletul si trimite-l catre noi
Este obligatoriu sa trimiti produsul cu optiunea de
Deschidere la Livrare (în caz contrar expediția va primi refuz de primire) sa fie impachetat corespunzator, impreuna cu cutia
originala a acestuia, nedeteriorata, toate accesoriile primite, sa fie in husele de protectie ale produselor, certificatul de garantie, o copie a facturii si formularul de retur completat iar pe awb sa fie specificat numarul comenzii. Retragerea ta din contract va fi posibila doar daca se respecta termenul de
14 zile calendaristice de livrare de la notificarea de retragere si daca toate detaliile de mai sus sunt respectate
Costurile de returnare sunt suportate de catre cumparator, conform legii.
Adresa la care trimiti coletul este :
Destinatar: IUCADICOM SRL
Numar contact: 0756500373
Adresa: Localitatea Scheia, judet Suceava, str. Humorului, nr.100,
Pasul 3. Iti restituim banii in 14 zile
Iti restituim contravaloarea produselor achitate in termen de 14 zile de la data notificarii de retragere din contract, dar nu mai devreme de data la care produsul ajunge fizic la noi. La completarea cererii de retur, este obligatoriu sa fie completata si contul bancar unde se va rambursa contravaloare produsului. Rambursarea sumei se face doar intr-un cont bancar, va rugam sa mentionati IBAN-ul, precum si Banca la care este deschis contul. Rambursul nu se va face decat in contul apartinand persoanei catre care a fost facturat produsul si care face returul, nu se poate face catre terti. Nu acceptăm colete cu ramburs la curier!
Responsabilitatea fata de starea produsului
BUNURI/SERVICII SI CLIENTI/CUMPARATORI PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE:
- Nu se asigura drept de retragere decat pentru clientii/cumparatorii persoane fizice in cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor
Sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract/returul urmatoarele produse/situatii:
- Contractele de prestari servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al Cumparatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat la cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul de retragere dupa executarea completa a Contractului de catre Vanzator.
- Furnizarea de bunuri si/sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care Vanzatorul nu le poate controla si care pot avea lor pe parcursul perioadei de retragere.
- Furnizarea de Bunuri confectionate dupa specificatiile prezentate de Cumparator sau personalizate in mod clar.
- Furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau expira rapid.
- Furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Cumparator.
- Furnizarea de Bunuri care sunt, dupa livrare inseparabil amestecate cu alte elemente.
- Retragerea din Contract dupa achitarea avansului se poate face doar in conditiile in care sunt intarzieri de livrare mai mari de 14 zile atat de catre clienti persoane fizice, cat si juridice.
- Produsele achitate cu avans aflate se considera ca intra sub incidenta Art 16, punctul d din OUG 34/2014 cu modificarile legii nr 157 din 22 iunie 2015: furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar si sunt considerate produse la care nu se poate invoca dreptul de retur.
- Se face o comanda speciala la producator pentru produsul ales. De regula, produsele nu sunt de serie, se aduc doar pe comanda speciala, iar pentru lansarea comenzii la producator este necesar un avans si aceste produse nu se pot returna.
- Responsabilitatea fata de starea produsului Conform Art 20, din OUG 34/2014 cu modificarile Legii nr 157/22.06.2015, riscul de deteriorare sau pierdere a produsului este transferat consumatorului in momentul in care acesta sau o parte terta desemnata de acesta, alta decat transportatorul, intra in posesia fizica a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului in momentul livrarii produselor catre transportator, daca transportatorul a fost insarcinat de catre consumator sa transporte produsele, iar aceasta optiune nu a fost oferita de catre profesionist, fara a aduce atingere drepturilor consumatorului fata de transportator.
- Coletele care se livreaza cu optiunea Verificare Colet si care au fost receptionate de client sub semnatura, nu se pot schimba sau returna in cazul in care sunt deteriorate. Se presupune ca, verificand coletul, consumatorul a certificat integritatea produsului in momentul livrarii prin receptionarea acestuia. Reclamatiile ulterioare cu privire la deteriorarea produsului vor fi considerate culpa consumatorului, iar in cazul in care se doreste returul produsului in cauza, se va face o estimare a daunelor, iar suma rambursata clientului va fi redusa cu contravaloarea daunelor.
Dispozitii legale
In conformitate cu dispozitiile art. 9 din OUG 34/2014, cumparatorul, nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale, are dreptul de a denunta unilateral contractul in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului. In cazul denuntarii contractului, produsul trebuie sa fie in starea de la vanzare, insotit de toate accesoriile, manualele de utilizare si eventualele softuri incluse, precum si certificatul de garantie (original), iar cutia acestuia sa nu fie deteriorata.
In conformitate cu prevederile art. 13 din OUG 34/2014 rambursarea sumelor achitate pe produs se va face in cel mult 14 zile de la data denuntarii contractuluI, clientul avand obligatia sa trimita coletul catre noi in termen de 14 zile de la data denuntarii contractului, in caz contrar putem amana restituirea contravalorii produselor achitate pana in momentul in care produsul ajunge fizic la noi.
Important
Nu fac obiectul denuntarii unilaterale a contractului produsele deteriorate sau care prezinta defectiuni din culpa cumparatorului, precum si cele care au fost desfacute ori ale caror piese au fost inlocuite si nici produsele nefunctionale care fac obiectul reparatiilor sau inlocuirii lor in baza garantiei.
Conform art. 16 din aceeasi ordonanta, sunt exceptate de la dreptul de returnare urmatoarele:
- produsele al caror pret depinde de fluctuatiile cursurilor pietei financiare care nu pot fi controlate de comerciant;
- produsele executate dupa specificatiile consumatorului sau personalizate la cererea acestuia, precum si cele care prin natura lor nu pot fi returnate sau cele care se deterioreaza ori se degradeaza rapid;
- produsele confectionate la cererea consumatorului;
- furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protective a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;