'
Returul pachetului dumneavoastră:
Retur în 14 zile calendaristice: Persoanele fizice care achizitioneaza produse de pe site-ul foglia.ro au posibilitatea sa se retraga din contract, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice de la primire.
Dreptul de retragere se asigura exclusiv clientilor/cumparatorilor persoane fizice, persoanele juridice nu au calitate de consumator si nu au dreptul de retur.
Completeaza formularul de retragere din contract. Dacă sunt câmpuri unde nu ai informația la îndemână, poți completa cu valoarea 0. Important este să completezi corect datele tale (Numele pe care a fost plasată comanda, adresa de email, numărul de telefon, contul bancare pentru returnarea contravalorii produselor și indicativul produsului pe care vrei să îl returnezi).
Adresa la care trimiti coletul este :
Destinatar: IUCADICOM SRL
Numar contact: 0756500373
Adresa: Localitatea Scheia, judet Suceava, str. Humorului, nr.100,
Consumatorul are dreptul să notifice in scris comerciantul că renunta la cumparare, fără penalitati și fără invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestărilor de servicii, de la incheierea contractului, in conformitate cu dispozitiile Ordonantei nr. 130/2000. In cazul in care ințelegeți să valorificați acest drept aveți urmatoarele obligații:
Responsabilitatea fata de starea produsului
BUNURI/SERVICII SI CLIENTI/CUMPARATORI PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE:
Responsabilitatea fata de starea produsului
Responsabilitatea fata de starea produsului Conform Art 20, din OUG 34/2014 cu modificarile Legii nr 157/22.06.2015, riscul de deteriorare sau pierdere a produsului este transferat consumatorului in momentul in care acesta sau o parte terta desemnata de acesta, alta decat transportatorul, intra in posesia fizica a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului in momentul livrarii produselor catre transportator, daca transportatorul a fost insarcinat de catre consumator sa transporte produsele, iar aceasta optiune nu a fost oferita de catre profesionist, fara a aduce atingere drepturilor consumatorului fata de transportator.
- de a returna produsul cumparat, in ambalajul original, nedeteriorat si sa nu prezite urme de montaj sau de folosire,
- de a returna produsul cumparat in stare de funcționare, nedeteriorat ,fiind sigilate in starea in care v-a fost livrat inclusiv cu husele pentru produse.
- produsul trebuie să fie ambalat corespunzător, conform livrării efectuate de Vânzător (de ex: produs livrat pe palet, va trebui returnat tot pe palet, produs livrat ambalat în folie de protecție cu bule, va trebui returnat ambalat identic, etc.)
- coletul trebuie sa fie trimis prin curier cu Deschidere la Livrare (în caz contrar expediția va primi refuz de primire.), nu acceptăm colete cu ramburs!
- nu se primesc retururi neanunțate;
- pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare
- costul transportului produsului/ produselor returnate prin curier cade în sarcina Cumpărătorului.
In conformitate cu dispozitiile art. 9 din OUG 34/2014, cumparatorul, nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale, are dreptul de a denunta unilateral contractul in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului. In cazul denuntarii contractului, produsul trebuie sa fie in starea de la vanzare, insotit de toate accesoriile, manualele de utilizare si eventualele softuri incluse, precum si certificatul de garantie (original), iar cutia acestuia sa nu fie deteriorata.
In conformitate cu prevederile art. 13 din OUG 34/2014 rambursarea sumelor achitate pe produs se va face in cel mult 14 zile de la data denuntarii contractuluI, clientul avand obligatia sa trimita coletul catre noi in termen de 14 zile de la data denuntarii contractului, in caz contrar putem amana restituirea contravalorii produselor achitate pana in momentul in care produsul ajunge fizic la noi.
ImportantNu fac obiectul denuntarii unilaterale a contractului produsele deteriorate sau care prezinta defectiuni din culpa cumparatorului, precum si cele care au fost desfacute ori ale caror piese au fost inlocuite si nici produsele nefunctionale care fac obiectul reparatiilor sau inlocuirii lor in baza garantiei.
Conform art. 16 din aceeasi ordonanta, sunt exceptate de la dreptul de returnare urmatoarele:
Suport clienti De Luni pana Vineri intre orele 09:00 - 17:00 (exceptand sarbatorile legale)
0756500373 contact@foglia.ro