Garantia Produselor
13.1 Toate bunurile comercializate de catre Foglia cu exceptia celor resigilate beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile sunt noi (exceptie facand cele resigilate), in ambalaje originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
13.2 In cazul bunurilor vandute si livrate de Foglia, certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator, in cazul in care acesta are o retea de service nationala, fie sunt emise de catre importatorii produselor cu centre de service pe teritoriul tarii.
13.3 Garantiile pot fi transmise alaturi de produse in colet, fie in format electronic dupa livrarea bunurilor. In ambele variante, garantia este valabila incepand cu data livrarii.
13.4 In cazul in care garantia nu v-a fost transmisa nici fizic nici electronic in 48 ore de la livrare, va rugam sa ne sesizati acest aspect fie pe email la adresa: contact@foglia.ro sau telefonic la numarul de telefon: 0756500373
13.5 In cazul certificatelor de garantie emise de producatori sau importatori, Bunul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei. Lipsa certificatului de garantie al Bunului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptionarea produselor, conform specificatiilor de la punctul 12.4
Suport clienti Oricând de Luni pana Vineri - intre orele 09:00 - 17:00 (exceptând sărbătorile legale)
0371232595 comenzi@foglia.ro