Data de livrare: Vineri, 05.12.2025
Produse Alternative
Frecvent cumparate impreuna
Ultimele produse vizualizate
Newsletter Nu rata ofertele si promotiile noastre
Suport clienti Oricând de Luni pana Vineri - intre orele 09:00 - 17:00 (exceptând sărbătorile legale)
0371232595 comenzi@foglia.roCompara produse
Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.
A fost adaugat la favorite!
A fost sters din favorite!
Gergely Iuhos,
Dragi consumatori, nu comandati de la la aceasta firma. Am comandat acest lavoar si a ajuns spart la noi. Fiindca eu sunt in spital iar sotul lucreaza, altcineva a preluat comanda, si am facut sesizare la nici 3 ore dupa primirea coletului si ni s-a comunicat ca nici nu trimit alt produs nici banii nu-i primim inapoi, fiindca nu am facut sesizarea la 1 ora dupa primire.
RaspundeA fost util acest review?
Foglia,
Bună ziua,
Ne pare sincer rău pentru neplăcerea creată și înțelegem perfect frustrarea provocată de primirea unui produs deteriorat.
Dorim însă să precizăm că, așa cum este menționat în condițiile noastre de livrare și retur, orice sesizare privind deteriorarea unui produs trebuie transmisă în termen de 1 oră de la primirea coletului. Această procedură este esențială pentru a putea demara investigația necesară cu firma de curierat și a soluționa rapid astfel de situații.
Înțelegem contextul personal dificil în care vă aflați și ne pare sincer rău că acest lucru a împiedicat respectarea termenului comunicat. Din păcate, depășirea acestui interval face imposibilă aplicarea procedurii de înlocuire sau rambursare, întrucât coletul a fost preluat și acceptat fără sesizare imediată, ceea ce ne limitează și nouă opțiunile în relația cu firma de transport.
Vă mulțumim pentru înțelegere și ne dorim ca viitoarele comenzi, dacă ne veți mai acorda încrederea, să decurgă fără astfel de incidente.
Cu respect,
Foglia.ro